15 April 2011

《最强喜事》完~

“在爱情上面,冇话高唔高攀得起嘅,净係得爱同唔爱嘅啫”

“做人嘅嘢咧,最紧要就係自己同自己交待嘅啫”

“信心,就係最好嘅化妆品”

“张爱玲讲过,呢個世界上,总有一個人喺度等紧你。无论喺咩时候,无论喺咩地方,反正你知道,就係有呢一個人。我一路都觉得呢個人就係你。我贪玩,係因为我知道,无论我几时番嚟,你都会喺度等我,係因为我知道呢個世界上,只有你先正可以俾我任性”

“真正爱一個人,係要相信自己可以俾到佢最大的幸福ga”

熊黛琳就是有那把娇滴滴的声音。哈
古天乐,装乸就是那个样子。哈!

No comments:

Post a Comment