31 August 2010

要当逃兵吗?

如果你是女生
你会跟不熟的男生出去吗?
有时还在想“为什么我是女生?”
如果我是男生的话
跟任何人出街都不会有关系了
如果我是男生
就不用推三推四了
如果我是男生
就不用编那么多理由了
如果我是男生
就可以爱怎么玩就怎么玩了
如果我是男生
就不用顾那么多东西、有那么多约束了
darling,翠,Wei How,Wil,Kam..
我知道你们偶而会看下我的blog..
如果是你们,你们会怎样呢?
像我一样当个逃兵吗?=p

10 comments:

  1. eh...c is who ba..u dun1 go is cz of wat jek? if dun1 go say dun1 la...nid find reason d meh? or u skd hurt him a? i...owaix go out wiv 1 guy alone wo...

    ReplyDelete
  2. 其实也是有所顾忌的,刚开始觉得会不会被人觉得为什么一直黏着她们……不过后来想想,最重要是相处愉快,遇到好的朋友是难得的事,所以管它的。只要自己开心就好。就因为这样才能认识你们吖~

    ReplyDelete
  3. 哈哈~如果不认识,不是很熟就不会单独和他出去咯~
    因为不懂他是怎样的人嘛~还得注意下的~
    如果是熟的话,又觉得他的人不会是坏人的话...就会出咯~
    结论就是:看人+看感觉咯^^v

    ReplyDelete
  4. 不熟的+不懂他是怎样的人+他问了很多次了+我也逃了很多次了..
    最近在想,这样下去都不是办法,我是不是该去会一会他呢?

    ReplyDelete
  5. 谁来的?
    找人陪你去啦~哈哈^^

    ReplyDelete
  6. 哈哈。人啦..no need le.. i can handle alone d. ^^

    ReplyDelete
  7. A man is not easy to be. Like me, one of the good man also is not easy to be. haha. Actually ladies should learn how to protect themselves from stranger or something bad to them.

    ReplyDelete
  8. vomit. haha
    if too protect ownself from others, then jiu hard to make friends d le wo.. + if u dunno a person yet, how are you going to know whether tat person is good or bad for u leh?

    ReplyDelete
  9. 凡事都要走出第一步~ +上试下也无大碍啊~

    ReplyDelete
  10. Lol, i long time bo see liao lo... for me, better dun go out to a stranger, like that jiu hao. dun make family worry you, dun make frens worry you. good luck. Sei Yeh(i know you know who i am =P )

    ReplyDelete