12 March 2012

Arrgh~~

Im scare~
Im nervous~
Im tired~
Im exhausted~
Im frustrated~
I can't breathe~
My brain can't function well~
My heart can't function well~
My stomach is not feeling well~

I got problems!!!! Arrgh~~
My body also got problems!! ><"

***********************************************************************************

Cham lo..
Now is already week 5..
Week 6 need submit something for SV to evaluate for 20% of the assessment le..
Week 8/9 the whole system must can function le..
Week 12 need complete everything le..
Week 14 need present le..
Walao eh!! Week 14!!!!!
Gai lo.. Really early lo this sem.. T.T

***********************************************************************************

There is also an encouraging news.. Hehe
Last night talked about bila balik rumah..
Im going to follow KY back this time. =P
A 4-person journey wo..
So sorry that he can't fetch mai Ah Miao =(
I thought she will reject as usual when hear dao XX's name, but this time she yau got think think first wo.. Why ha??
Erm.. Talk dao balik rumah journey, feel excited. XD
Although he asked me belanja makan.. I ok ah, belanja all yau dim wa ah~ =P
As long as don't eat till I bankrupt jiu ok liao. XD

Actually can belanja makan is also kind of honour, kind of pleasure..
For me, it is sharing. Sharing of happiness, sharing of good things, so I don't mind to pay the money. =)
So sometimes I said I belanja.. Im serious and I meant it..
But that time also no people want eat d.. Maybe paiseh la.. =)
That's why I only successfully belanja 2 orang makan saje.. Haha

***********************************************************************************

Recently keep replay and replaying some nice songs..
Erm.. For me, they are nice la. =P
These are just part of the lyrics nia. =P

林俊杰《那些你很冒险的梦》

『当爱的故事剩听说
我找不到你单纯的面孔
当生命每分每秒都为你转动
心有多执著就加倍心痛

那些你很冒险的梦 我陪你去疯
折纸飞机 碰到雨天 终究会坠落
太残忍的话我直说 因为爱很重
你却不想懂 只往反方向走

我不想放手 你松开的左手
你爱的放纵 我白不回天空
我输了 累了 当你 再也 不回头』

*****




苏打绿《你被写在我的歌里》


『走过的路 是一阵魔术
把所有的 好的坏的 变成我的
心里的苦 就算不记得
都化作这目光 吟唱成一首歌

而你像 流进诗里的嘈嘈水声
敲进我心门 拥抱了所有的恨
滋养了干涸 相信我能是你的

彷佛还看见昨日那张悲伤的脸庞
快乐有时候竟然辣得像一记耳光
是你提醒我 别怕去幻想
想我内心躲避惯的渴望

彷佛能看见明日两串脚印的走廊
忧伤有时候竟被你调味得像颗糖
是你抓紧我 往前去张望
望我内心夹岸群花盛放
我被写在你的眼睛里眨呀
你被写在我的歌里面唱呀
我们被写在彼此心里爱呀』

*****



胡夏《燃点》

『火柴划过瞬间 烙下爱的燃点
彷彿你和我都不愿再后退
就算灼伤 缺氧的呼吸也眷恋

爱你绝不退怯 即便永远太远
让我带你逃离现实的氛围
紫色火花 是我们爱情的燃点 这爱多美』

*****



爱戴《疯的沙》

『Do you ever wanna sacrifice for someone or something
Do you ever dare to love, even it hurts like shit

挣扎在风沙间 狂舞葬身火海
逃不开 它是身体里扩散的癌
上了弦 触不到的极限 闭上眼 三万光年

天晓得 看你那一瞬间
是不是漫天的风沙挡住了眼
着了魔 又被你熄了火
命运线 byebye byebye

Feeling right, 大声的笑出来
Hellfire will lead you work your work your body
风里面 沙刺痛我的眼
Sacrifice, 是你不要的明天 你不要的明天』

*****



苏打绿《喜欢寂寞》

『当时奋不顾身伸出我的手
看见了轮廓就当作宇宙
甜美的习惯变成生活 才了解了什麼

如今故事发展成就一个我
学会了生活能享受寂寞
剧烈的语言变成温柔 又带来了什麼
若是不曾走过 怎麼懂

翻飞了往事 有时灼伤眼眸
那伤人的台词 现在听来轻松
平息了心思 有时一笑而过
我此刻的样子 见风仍然是风

生命吹过面前 不吭一声 划成了掌纹
挥霍了缘分 看透了景色 我懂得深刻』

1 comment: